Hospitality tevredenheid

Eenvoudig toe te passen in hotel en restaurants

 

Opinionmeters realtime klantentevredenheids software biedt organisaties in de hospitality de mogelijkheid snel en direct geïnformeerd te worden over de beleving van haar klanten.

 

U kunt bijvoorbeeld direct tevredenheid meten van gasten die uw locatie bezoeken door bijvoorbeeld op iedere tafel een kaartje te plaatsen met een QR-code die kan worden gescand. Wij stellen in de applicatie uw minimaal gewenste score in. Is de score onder uw norm, dan ontvangt de manager direct een bericht en kan hij alsnog de klant tevreden stellen.

 

Wat kan Opinionmeter voor u betekenen?

 

  • Realtime feedback – u krijgt direct realtime feedback en kunt direct actie ondernemen. Klanttevredenheid
  • Realtime rapportages – door het op de door u gewenste momenten bieden van op maat rapportages wordt er voor gezorgd dat uw organisatie altijd tijdig toegang heeft tot de data.
  • Continu opvolgende feedback – verzamel elk kwartaal, maand of week data om jaarlijkse onderzoeken te completeren. Vergelijk resultaten, trek conclusies en het vindt trends.
  • Dataverzameling  op meerdere manieren – u  heeft de mogelijkheid data te verzamelen door middel van meerdere mogelijkheden zoals: iPhone of iPads, PDAs, Tablets, via internet of op papier. Alle mogelijkheden leiden tot hetzelfde overzicht.
  • Flexibiliteit – gebruik meerdere soorten overzichten op diverse soorten apparaten om te komen tot verschillende overzichten; stel zo veel vragen op als u wil.
  • Geen integratie nodig in uw IT systemen – Opinionmeter’s SurveyManager kan geleverd worden door middel van de door ons beschikbaar gestelde service of ter plekke in uw eigen instelling.

 

 

Wilt u de factsheet ontvangen?

Via dit formulier vraagt u deze gemakkelijk aan.

 

Deel dit bericht

b a j @
' +31(0)10 - 742 03 80

Bezoekadres:

Rotterdam Braingate

Rivium Boulevard 301-320

2909 LK Capelle aan den IJssel

The Netherlands

 

Postadres:

Postbus 7242

3280 AA Numansdorp

The Netherlands

 

T: +31(0)10 742 03 80

Eenvoudig toe te passen in hotel en restaurants

 

Opinionmeters realtime klantentevredenheids software biedt organisaties in de hospitality de mogelijkheid snel en direct geïnformeerd te worden over de beleving van haar klanten.

 

U kunt bijvoorbeeld direct tevredenheid meten van gasten die uw locatie bezoeken door bijvoorbeeld op iedere tafel een kaartje te plaatsen met een QR-code die kan worden gescand. Wij stellen in de applicatie uw minimaal gewenste score in. Is de score onder uw norm, dan ontvangt de manager direct een bericht en kan hij alsnog de klant tevreden stellen.

 

Wat kan Opinionmeter voor u betekenen?

 

  • Realtime feedback – u krijgt direct realtime feedback en kunt direct actie ondernemen. Klanttevredenheid
  • Realtime rapportages – door het op de door u gewenste momenten bieden van op maat rapportages wordt er voor gezorgd dat uw organisatie altijd tijdig toegang heeft tot de data.
  • Continu opvolgende feedback – verzamel elk kwartaal, maand of week data om jaarlijkse onderzoeken te completeren. Vergelijk resultaten, trek conclusies en het vindt trends.
  • Dataverzameling  op meerdere manieren – u  heeft de mogelijkheid data te verzamelen door middel van meerdere mogelijkheden zoals: iPhone of iPads, PDAs, Tablets, via internet of op papier. Alle mogelijkheden leiden tot hetzelfde overzicht.
  • Flexibiliteit – gebruik meerdere soorten overzichten op diverse soorten apparaten om te komen tot verschillende overzichten; stel zo veel vragen op als u wil.
  • Geen integratie nodig in uw IT systemen – Opinionmeter’s SurveyManager kan geleverd worden door middel van de door ons beschikbaar gestelde service of ter plekke in uw eigen instelling.

 

 

Wilt u de factsheet ontvangen?

Via dit formulier vraagt u deze gemakkelijk aan.

 

' +31(0)10 - 742 03 80
' +31(0)10 - 742 03 80

a

' +31(0)10 - 742 03 80

a

' +31(0)10 - 742 03 80
' +31(0)10 - 742 03 80