+31(0)10 - 742 03 80
<< Terug naar het nieuwsoverzicht

De Westerkim meet succesvol de tevredenheid

De Westerkim is een zorginstelling die praktisch en doelgericht aan de slag is met het meten van de cliënt- en medewerkerstevredenheid. Door gebruik te maken van de Onderzoeksbieb ervaart de Westerkim het gemak en de professionaliteit. 

Voor de Westerkim bleek de Onderzoeksbieb, in combinatie met de software van Opinionmeter, dé oplossing. De beproefde onderzoeken in deze uitgebreide bibliotheek zijn voor en door de praktijk ontwikkeld en ze voldoen ook aan de kwaliteitsrichtlijnen.

De Westerkim maakt gebruik van de volgende onderdelen uit de zorgbieb:

  • Klanttevredenheidsonderzoeken.
  • Medewerkerstevredenheidsonderzoeken.
  • Vrijwilligersonderzoeken.
  • Kwaliteitsaudits.
  • Stakeholdersonderzoek.

In deze klantcase wordt het hele verhaal verteld van de Westerkim en hoe snel en gemakkelijk zij de tevredenheid op een professionele manier meten. 

Meer weten? Klantcase lezen

<< Terug naar het nieuwsoverzicht

Laatste Nieuws

Klantcase
Succesverhaal Seniorenwelzijn

Al vanaf 2016 meet Seniorenwelzijn het geluk en welbevinden van de inwoners. Hiervoor maken zij gebruik van het interactieve meetinstrument Wijkpeil.

Lees meer...
Productontwikkeling
Toepassingen cyclisch meten cliënttevredenheid

Met het ingaan van het Kwaliteitskader is het voor zorginstellingen nog belangrijker om cyclisch te kunnen meten om de voortgang in beeld te krijgen.

Lees meer...
Klantcase
Humanitas ontvangt certificering kwaliteit management systeem

Stichting Humanitas heeft afgelopen 9 jan. het certificaat ontvangen voor het door henzelf ontwikkelde Kwaliteit Management Systeem (KMS)

Lees meer...
Productontwikkeling
De Onderzoeksbieb verder uitgelegd

Als zorginstelling wilt u snel en professioneel aan de slag met het Kwaliteitskader. Maar door de complexiteit van alles kan het lastig zijn om te beginnen.

Lees meer...
Delen: