Stichting Humanitas heeft afgelopen 9 jan. het certificaat ontvangen voor het door henzelf ontwikkelde Kwaliteit Management Systeem (KMS). Het KMS maakt onderdeel uit van het Kwaliteitskader en is ontwikkeld in het kader van het programma Waardigheid & Trots.
Lees hier het hele artikel van Humanitas.
Voor de cliënttevredenheidsmetingen maakt Humanitas gebruik van het platform van Opinionmeter.
In deze klantcase leest u er meer over.
Al vanaf 2016 meet Seniorenwelzijn het geluk en welbevinden van de inwoners. Hiervoor maken zij gebruik van het interactieve meetinstrument Wijkpeil.
Lees meer...Met het ingaan van het Kwaliteitskader is het voor zorginstellingen nog belangrijker om cyclisch te kunnen meten om de voortgang in beeld te krijgen.
Lees meer...De Westerkim is een zorginstelling die praktisch en doelgericht aan de slag is met het meten van de cliënt- en medewerkerstevredenheid
Lees meer...Als zorginstelling wilt u snel en professioneel aan de slag met het Kwaliteitskader. Maar door de complexiteit van alles kan het lastig zijn om te beginnen.
Lees meer...