Onze Focus

De sleutel tot het best begrijpen wat een consument denkt en wat zijn tevredenheid over een product of bedrijf is, is dat je de klant dat vraagt op het moment van zijn ervaring (Point-of-Experience) – het moment en de plaats waar op dat moment de aankoopbeslissing of de ervaring met het bedrijf plaatsvindt.

 

Opinionmeter maakt gebruik van een scala aan interactieve enquête technologie om in consumentenonderzoek de mening vast te leggen op het Point-of-Experience – en vervolgens die gegevens transformeert in bruikbare informatie. Of het om een dienst of ervaring gaat op een fysieke locatie, of via het internet. Altijd. Overal.

 

 De Point-of-Experience gegevens bieden een gelijktijdige inzicht in de subjectieve houding, de overwegingen en het besluitvormingsproces van de consument, op het moment dat de klant het product van de plank pakt, of wanneer zij de dienst ontvangt.

Opinionmeter biedt een geïntegreerd, geautomatiseerd en realtime hardware en software systeem. Dit Opinionmeter systeem verzamelt grote hoeveelheden “primaire respons gegevens” van de plaats waar de ervaring optreedt, analyseert, en transformeert die gegevens in informatie die zij levert aan de opdrachtgever van het onderzoek, waar ook ter wereld, die er vervolgens actie mee kan ondernemen. Het systeem is snel geïmplementeerd, makkelijk, handig en zuinig in gebruik.

 

 

 

 

' +31(0)10 - 742 03 80

Bezoekadres:

Rotterdam Braingate

Rivium Boulevard 301-320

2909 LK Capelle aan den IJssel

The Netherlands

 

Postadres:

Postbus 7242

3280 AA Numansdorp

The Netherlands

 

T: +31(0)10 742 03 80

' +31(0)10 - 742 03 80

' +31(0)10 - 742 03 80

a

' +31(0)10 - 742 03 80

a

' +31(0)10 - 742 03 80

' +31(0)10 - 742 03 80