+31(0)10 - 742 03 80

Support

Laagdrempelige support

We kunnen ons voorstellen dat u af en toe tegen een vraag oploopt. Onze support is laagdrempelig.

Via onderstaande link kunt u direct naar onze support portal gaan. Hier kunt u uw vragen direct stellen en de knowledgebase gebruiken.

 Als u nog geen account voor de support portal hebt, kunt u er een aanmaken. Via deze support tool wordt er een ticket aangemaakt voor uw vraag. De response kunt u op die manier goed volgen en als er door de supportmedewerker een vraag of oplossing is, dan krijgt u daar automatisch een mail van.

Klik hier om naar de support portal te gaan

Telefonisch support

Als uw vraag, via de support tool, aanleiding geeft om daar telefonisch overleg over te hebben, dan wordt er in overleg met u een afspraak gemaakt. De supportmedewerker zorgt er dan voor dat hij zich ingelezen heeft en voorbereid is.

Wanneer support?

In uw overeenkomst met ons staat vermeld op hoeveel uur support per maand u recht heeft.

Laatste Nieuws